dinsdag 22 september 2009

De vierde dag

21 september 2009

Gisterenavond had ze niet meteen zin om te slapen, ze was nog veel te druk. Toch hebben we haar in de bench gezet. Het duurde niet lang of ze begon te protesteren. We hebben het genegeerd (wat we heel knap  ons zelf vonden) en na 2 minuten was het al weer rustig. Grote meid dus! Henk zette haar (na eerst natuurlijk nog even een plasje gedaan te hebben) nog even bij ons in bed. Toen ik me omdraaide en haar begroette bedacht ze zich niets en hapte snoei hard in mijn neus. Wat zijn die tandjes scherp en wat kan zo'n neus bloeden!

's Morgens zijn we weer lekker naar het bos geweest met de honden. Ajwa probeert net als de andere twee al in de auto te springen. Volgens mij heeft ze al in de gaten dat met de auto gaan betekend dat we wat leuks gaan doen. Ook doet ze al minder pogingen om over de bank te springen. Ze loopt al door het bos alsof ze nog nooit iets anders heeft gedaan en loopt met takjes of probeert jonge boompjes uit de grond te rukken. Al met al één groot feest dus.



Rennen!!!!!!



Hé Murdock heeft zijn stok laten liggen!

's Middags ging ik met mijn honden naar huis en moest Henk het alleen zien te klaren. Ze wordt steeds baldadiger en ik had haar al eens liefkozend "terroristje" genoemd. Henk was daar zeer beledigd over, maar nu heeft hij aan der lijve ondervonden wat ik daar mee bedoelde. Tijdens een speelsessie had madammetje bedacht dat Henk zijn armen en handen leuker waren dan al de speeltjes die hij haar aan wilde smeren. En.... als Ajwa iets in haar kop heeft, heeft ze het niet in haar kont. Toch misschien een klein beetje een terroristje?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten